HTML

Bemutatkozás!

2013.01.01. 14:22 Internet13

Sziasztok én vagyok Mini FreddyD és én fogok írni az én XBOX 360 játékaimról.Én ezt az ötletet egy FreddyD nevű sráctól kaptam.Szóval ha tudok minden héten kiadok egy videót ezen a héten még csak írni fogok.De az se biztos,hogy fogok videót csinálni szóóóóóval.Ennyi szerintem egész jó lesz cső majd jelent kezem!!!!!!

Mini FreddyD!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://konzol-xbox360.blog.hu/api/trackback/id/tr484990348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása