HTML

Modern Warfare 3 kritika

2013.01.06. 20:53 Internet13

Emberek mint mondtam tavaly vettem ezt a csodát. 

Egyből tettem be a lemezt és levoltam nyűgözve. Úgy mondd, hát én, szóval szégyeltem magam, mert én nem vettem meg a Modern Warfare 2-t. De, hogy ne maradjak le semmiről, megnéztem a végét Youtubon. Hát, a Modern Warfare 3 még jobban lenyűgözött!

Szóval, a grafika nagyon szép, az irányítás is jó. Multyplayer is jó, nekem a Modern Warfare 1 multyplayere jobban tetszett. Jó, tudom, hogy utáltok hogy ezt mondom, de ''ízlések és pofonok''. De lehet, hogy velem van a baj.

Na csak hogy megmondjam. Nekem egy XBOX 360 SLIMEM van. Hát ez szerintem ennyi persze lehet, hogy még jelentkezem lehet hogy ezzel a játékkal de az is lehet, hogy a TRANSFORMERS WAR FOR CYBERTRON-nal.

Sziasztok Mini FreddyD!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://konzol-xbox360.blog.hu/api/trackback/id/tr804990483

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása